mandag, september 18, 2006

Begyndelse


Jeg er kommet i gang..... mit første spæde forsøg som ejer af en webblog.

Jeg har længe ville lave min egen weblog. Jeg følger gerne med hos andre, og synes at det er spændende at følge med i de mange projekter. Jeg bliver meget inspireret, og får nye ideer.

Jeg glæder mig til at kunne skrive løs om specielt strik, som er min store lidenskab.

Jeg bruger meget tid på garn, idet jeg for ca. 1 år siden startede min egen netbutik med garnsalg Eventyrgarn.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Gitte

Held og lykke med din weblog!!!

Knus fra
Aino

9:07 AM  
Anonymous Anonym said...

Hejsa Gitte
Det er bare så flot det du laver
og jeg læste et sted at du elskede
speciel strik, uha jeg er i gang
men The Wedding Ring Shawl og det er specielt ,, kunststrik og såå sjovt.
knus Jonna
www.brobyvej3.dk

7:35 AM  

Send en kommentar

<< Home