mandag, oktober 09, 2006

Flower petal shawl




Jeg har været i gang med en engelsk opskrift. Normalt er jeg ikke så glad for engelske opskrifter specielt ikke når den udskrives på 5 sider. Jeg er blevet glædelig overrasket, idet den ikke var specielt svær at strikke. Sjaler er strikket i alpaca Lima på p 5½. Forbrug: 7 nøgler. Jeg strikkede sjalet weekenden over, og da jeg først lige kom igang gik det bare derud af. Sjalet er strikket over 169 pinde, hvor hver enkelt er beskrevet, men når mønstret først strikkes er det let at se ideen. Der er også en oversættelse ved opskriften, hvor de enkelte udtryk er forklaret. Det var en stor hjælp. Opskriften er fundet på siden elann.En spændende side med mange gratis opskrifter.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hvor ser det bare godt ud. Og så er det hurtigt at strikke!? Det er jo en oplagt julegave idé!

2:10 AM  

Send en kommentar

<< Home