lørdag, december 30, 2006

Færdigt mohairtørklæde


Mit mohairtørklæde er blevet færdigt. Når jeg sidder med noget færdigt strikket i kidmohair, så er det bare lækkert. Jeg nåede også at strikke det så hurtigt, at jeg ikke blev træt af det tynde garn. Mål ca. 30 x 85 cm.
Jeg er nu gået i gang med en bluse fra Designstrik af Jytte Slente. Den strikkes på p 5 i Alpaca, så det glider noget anderledes. Ellers har jeg mange strikkeplaner. Det kan være svært at begrænse sig, og blive færdig. I dag kom det nye Hendes Verden med strikketillæg. Sikke en sød nederdel...Det er vist godt at et nyt år åbner sig med mange muligheder.

4 Comments:

Blogger Angelikas quilts and knits said...

Toerklaedet er smadderflot, ligesom de andre ting i din blog :-) - og hverm er Gertrud Sand ?
Strikkehilsner
Angelika

4:01 AM  
Blogger Angelikas quilts and knits said...

Toerklaedet er smadderflot, ligesom de andre ting i din blog :-) - og hvem er Gertrud Sand ?
Strikkehilsner
Angelika

4:02 AM  
Blogger garnnyderen said...

Gertrud Sand er en person i "The julekalender". En voksen julekalender, der blev vist for nogle år siden. Tre mænd klædt ud. Gertrud Sand var altså en meget jydsk dame(udklædt som mand) og pyntede mere og mere op for hver dag.

4:13 AM  
Blogger Angelikas quilts and knits said...

Saa blev jeg lidt klogere igen :-)
Strikkehilsner
Angelika i Sydslesvig

6:33 AM  

Send en kommentar

<< Home