onsdag, januar 31, 2007

Fødselsdag



Her står min nu 8 årige datter. Gæsterne er lige kørt, og der er ved at blive ro i huset. Emma sover allerede. Det har været en lang og spændende dag.. startende kl. 5.30 i morges. Normalt starter vi først kl. 6.30.
Jeg fik lov til at fotografere fødselsdagsbarnet i en omforandret sjælevarmer.
Tidligere har jeg præsenteret den lilla model strikket til mig selv (november). Jeg var lidt træt af at den var blevet for stor, og besluttede mig for at hækle en kant efter kyndig vejledning af Joan, Micorbis.
Emma ville lige prøve, og vupti den passer hende helt fint, så nu bliver den brugt. Sjovt hvordan tingene kan ændres.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg kan se Emma er glad. Det er en god måde at få noget nyt tøj på. og hurtig. Det glæder altid børnene når det går stærkt. Og det ser godt ud!

2:35 AM  

Send en kommentar

<< Home