lørdag, januar 05, 2008

Sne


Den længe ventede sne kom endelig. Ungerne måtte ud selv en sen aften, og lavede snelygter og snemand. Her til morgen er det hele så væk igen. Øv.... de havde lige glædet sig til at skulle ud med kælken.
På strikkefronten er der meget stille. Jeg er kommet i gang med at læse Stig Larson´s krimier. Puha...tiden går hurtigt. Jeg plejer ellers ikke at læse så meget, men de har grebet mig. Jeg fik 2éren i julegave, og den blev læst inden nytårsaften. Ca 600 sider, og nu er 3éren lige indkøbt, så jeg er igang med den.
Når den er færdig kommer strikketøjet frem igen....jeg må smutte bogen trækker.

2 Comments:

Blogger Hygge-Strik said...

Hvor er jeres snemand fin og hvor er det ærgeligt, at vi ikke får lidt mere sne, det er så smukt. min søn på 8 år, kan heller ikke rigtig huske hvad sne er.
Kh. Bebiane

5:29 AM  
Blogger Faster´s corner said...

Bliver ret misundelig, for det er rigtig fedt, når en bog griber en, så man ikke kan slippe den igen! Jeg får læst alt for lidt pt - det er håndarbejdet der først fanger mig.

Flot snemand.....håber at den næste sne vi får, vil holde i mange dage...rigtig mange dage!

Krista

2:24 AM  

Send en kommentar

<< Home