søndag, november 11, 2007

Påbegyndt Cherry


Jeg er gået i gang med tørklædet Cherry. Opskriften var i bladet Boligliv nr. 10. Jeg har set modellen en del gange i forskellige blogs, og har nu selv fået lyst til at lave et. Jeg strikker det i Arwetta ekstrafin merinould og shetlandsuld. De små farvefelter strikkes udelukkende i shetlandsuld.
Jeg er spændt på at se det når det bliver helt færdig. Jeg har været meget i tvivl ift. farver. Egentlig skulle den være rød, men jeg tror at farverne passer helt godt til min jakke/støvler. Jeg er vild med lilla, nu må jeg bare se om jeg også bliver vild med min enorme halsfisk.

3 Comments:

Blogger Faster´s corner said...

Superflotte farver du strikker din Cherry fisk i - du kan roligt fortsætte, det skal nok blive sådan et man rigtig kan putte sig i!

7:43 AM  
Blogger Laila: said...

Lilla er en dejlig farve...

9:25 AM  
Blogger Tina Olsen said...

hejsa..
Jeg er også helt vild med lilla.. så MUMS siger jeg bare - det kan kun ende godt;-))
Og det er bare så sød en model - så om længe..når jeg får afslutte nogle af mine ufoér..ja så kunne det bestemt være noget jeg også måtte lave;-))

2:08 PM  

Send en kommentar

<< Home