fredag, maj 22, 2009

Strikker på Maple

Nogle skønne dage ligger forude. Jeg får da strikket, og er i fuld gang med Maple fra Helga Isager. Jeg har lige prøvet den, og er fuld af fortrøsning. Den skal nok blive superlækker.
Jeg strikker den i en tråd NZ lammeuld og 1 tråd entrådet Kaunigarn.
Undervejs har jeg været i tvivl om den nu kommer til at passe. Opskriften er ok at strikke efter, men der er ikke mange mål på opskriftstegningen, så størrelsen kan være svært at finde ud af, og specielt om den trænger til justering ift. min krop, men jeg tror den bliver helt fin. Kraven er i fuld gang, så om lidt skal der samles en masse masker op kanten rundt, og strikkes derudaf.

1 Comments:

Blogger Tineke said...

Aaaah, glæd dig, min hænger på mig konstant! Størrelsen er lidt underordnet, men ja, jeg vil give dig ret, nogle mål eller en lille skema, ville have været rart.

2:20 AM  

Send en kommentar

<< Home