lørdag, april 25, 2009

Min nye bog

Min nye bog kom i går. Jeg har nydt den flere gange siden. Sikken en bog. Jeg er vild med den, og tankerne kredser om alle de modeller jeg drømmer om at lave. Hun kan noget hende Kim Hargreaves. Flere af modellerne er klart inspireret af tidligere fra hendes andre bøger, men skidt med det. Stilen er lige mig. Den er en blanding af vintage og meget feminin, og samtidig enkel.
Jeg er f.eks helt vild med Daisy. Fed blanding....hvorfor er det mon lige at jeg render rundt i en stor kjole, nogle gamasher, og flade sko. Hvad...jeg kan vel altid drømme. Jeg har da tidligere gået meget med alpehue, og store blomster.

3 Comments:

Blogger Tine said...

Sikke en sød model.
Den bog skal jeg da vist også have kigget på.

9:03 AM  
Blogger Marianne said...

Også lige modeller efter min smag :-)

12:19 AM  
Blogger Gitte said...

Jeg har også bestilt et par af hendes bøger. De ligger nu på posthuset og venter. Jeg henter dem i morgen. Det er så lang tid siden jeg bestilte dem, at jeg ikke kan huske modellerne i bøgerne. Håber næsten det er den samme som din........

12:39 PM  

Send en kommentar

<< Home