fredag, oktober 20, 2006

Færdigt hækleprojekt


Hækle, nusse.. sy sammen. Mit hæklede tørklæde er færdigt. Jeg mangler bare lige at få det vasket og spændt ud. Det tog ikke så lang tid, som jeg havde troet. Det er et nusse arbejde. Jeg valgte ikke at hækle sammen undervejs. Det havde jeg egentlig planglagt, men jeg synes det var for svært og tog for lang tid. Istedet valgte jeg først at hækle en masse "dimser", og syede dem sammen bagefter. Jeg synes selv det er blevet smart, og jeg skal nok få det brugt en del. Et bedre billede følger senere når det er vasket.
Jeg er nu gået i gang med en ny vest fra Gepard. Strikkes i to kvaliteter. Jeg er begyndt på ryggen i Loden.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det ser godt ud, dit tørklæde. Jeg er ikke helt færdig med mit, læs Mathildes, endnu. Jeg hækler sammen, og mærkeligt nok, synes jeg det er det nemmeste. Mathilde har jo valgt lidt andre farver, og veninden synes det er vildt fedt. Mathilde synes ikke det er en helt god ide at veninden også får et.

6:29 AM  

Send en kommentar

<< Home