søndag, februar 04, 2007

Nyt hækleprojekt


Jeg er gået igang med et nyt hækleprojekt. Denne gang kombineret med strik. Jeg synes det er dejligt, at der nu findes en masse skønne opskrifter til beklædning, hvor hækling indgår. Jeg elsker at hækle.
Jeg er gået igang med en ny model fra Gepard. Allerede nu kan jeg mærke at jeg er "fanget". Den er sjov at lave. Først hækles nogle oldemorsfirkanter. F.eks 2 rækker til forstykke. Så startes der på strikken, og der strikkes et sidestykke, som så samles med det hæklede, hvorefter der strikkes over begge dele. Sjovt at se hvordan den formes undervejs. Jeg kan alledere nu se at der desværre bliver meget at hæfte....nå det må jeg tage med.. jeg er ikke så god til at hæfte undervejs.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Spændende spændende. Er det "original"-farverne du arbejder med?
/Tris

8:28 AM  
Blogger garnnyderen said...

Ja det er originalfarverne. Dvs. den helt originale "røde" er mere pink, og den grønne er mere gulgrøn, men den er udgået ift. den originale farvebeskrivelse.

10:11 AM  

Send en kommentar

<< Home