tirsdag, januar 22, 2008

Tørklæde færdig


Mit tørklæde/hulklud er blevet færdig. Jeg er egentlig godt tilfreds med det. Jeg var i tvivl om jeg havde garn nok, men det gik lige med 1 ngl.
Jeg er blevet inspireret af dette tørklæde.
Jeg har bare valgt kun at slå 24 masker op, og er ikke startet med at lukke af i siderne, men istedet at strikke op, så den er firkantet i enderne istedet for løse snipper. Det synes jeg var pænere.
Jeg har strikket det på p 3½ i garnet Freedom spirit.Løbelængde 120 m pr. 50 g. Lidt fast, men jeg synes det var bedre at det var fast for ikke at blive slasket efter brug.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Det ser da sødt ud ... og hvad angår det nye - er det spændende

3:23 AM  
Blogger Hygge-Strik said...

Hold op, hvor er det bare smart, super friske farver og smart design.
Kh. Bebiane

6:06 AM  
Anonymous Anonym said...

den er rigtig lækker - jeg er vild med halsklude, og hvor er der mange sjove på den side.
Marianne S fra Hobbynettet

1:58 PM  

Send en kommentar

<< Home