lørdag, november 04, 2006

Figurstrikket vest





Der er ikke blevet strikket så meget den sidste uge, men min vest er endelig blevet færdig. Det er en ny model fra Gepard.. Den strikkes i to forskellige garnkvaliteter. I starten synes jeg egentlig at farvekombinationen var lidt underlig, men kan nu se at den petrolgrønne passer til nisterne i det tweedagtige garn.
Nu jeg er blevet færdig med at montere, så skulle jeg mon fortsætte... har vist lige en anden trøje liggende der mangler at få syet ærmer og knapper i. Det er nu oftest sjovere at starte på noget nyt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den vest ser godt ud. Jeg er bare ikke så god til veste. Jeg fryser på mine overarme. Det er vist grunden så vidt jeg husker.

8:29 AM  
Blogger LineMo said...

smuk meget smuk

1:42 AM  

Send en kommentar

<< Home