tirsdag, februar 06, 2007

Vinterferien nærmer sig


Vinterferien nærmer sig. Vi glæder os alle. Lige nu er begge børn syge....
Vi har bestilt et badeferieophold i Øster Hurup, så det er nok godt nok at det er nu de er syge. Det bliver skønt bare at slappe af, nyde freden, og så få strikket en del. Jeg har en ide om at ungerne vil være i vandet længe, men heldigvis er der borde, kaffe mm, så jeg forestiller mig at her kan jeg sidde ind imellem. Det skrider fremad med min hækle/strik jakke. Jeg mangler de sidste to rækker hæklefirkanter på ryggen, så ærmerne vil nok være gode at strikke i et badeland.
I øvrigt har jeg været ovre i naboens have for at fotografere blomster.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Det lyder hyggeligt med sådan en bade/strikkeferie, og Øster Hurup er bare et rigtigt godt sted at være.
Kh Jane

3:43 AM  
Anonymous Anonym said...

Har lige opdaget din blog.Det ser spændende ud.Den hæklede/strikkede jakke er bare så lækker!Kh Miri

3:04 PM  

Send en kommentar

<< Home