torsdag, september 27, 2007

Jeg er blevet tagget.

At blive tagget.....hvad er nu det for noget....er det ikke lidt som et kædebrev..send videre....er jeg nu vild med det.....

Efter at have tænkt lidt over det er jeg nu også lidt smigret for det må jo betyde at nogle også følger med i min blog. Læser det jeg skriver. Jeg er også selv en ivrig læser hos andre. Nok ikke lige den der kommenterer så meget og deltager i fælles projekter, men i stedet bliver inspireret og fyldt med energi ved at se hos andre.

Tilbage....at blive tagged betyder at du skal gøre nogle ting:


1.Link til den der har tagget dig


2.Fortæl 7 sandheder om dig selv


3.Send videre til 7 andre bloggere


4.Læg en besked i deres blog om at de er tagget.


Jeg er blevet tagged af efistrik

Nu til 7 sandheder om mig:

1. Jeg vil hellere strikke end gøre rent.

2. Jeg kan ikke gå forbi Frelsen´s chokolade uden at købe et stykke chokolade.

3. Jeg går gerne rundt i nattøj en hel lørdag. Taler lidt med naboen iført nattøj og morgenhår. (han har vænnet sig til det).

4. Er forfærdelig til geografi, hvilket familien morer sig en del over.

5. Har et hovede der ikke kan forstå begrebet motion, men en krop der begynder at efterlyse det.

6. Vil gerne have ro om morgenen. Sidde med en kop kaffe, og lidt strikketøj. Har en familie der ikke helt forstår hvad det betyder.

7. Kan godt lide at tingene ikke er så perfekte og reglelrette. Hader begrebet " vi plejer".


Så skal jeg tagge 7 andre...synes det er lidt svært. Starter med en enkelt
knitadesign

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kære Gitte!
Ja, du er ialtfald ærlig, - det er præcis sådan, vi kender dig! :-)
Knus fra mig, Lisbeth

6:27 AM  
Blogger Joan said...

Hejsa Gitte

Tusind tak for æren! Har allerede skrevet og sendt videre :-)

Mange hilsner Joan

http://knitadesign.micorbis.dk

PS! Vi har huset fra 1. nov. jubiiiii.....

6:42 AM  

Send en kommentar

<< Home