fredag, september 21, 2007

Opstart Lavender


Jeg er startet på Lavender af Helga Isager. Jeg er meget spændt på hvordan modellen kommer til at side. På en halvsvingende smart model, og så omsat til Gitte forhold....tiden må vise det.
Modellen strikkes med et lille snonningsmønster arbejdet igennem. Der startes oppe ved halsen, og strikkes nedefter med udtagninger undervejs. Til sidst lukkes af til ærmer, og resten samles og strikkes som en fast kant forneden. Den strikkes i dobbelt garn.
Jeg strikker den i shetlandsuld og Indiecita, alpaca.

2 Comments:

Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Det er godt nok en smuk farve, du har valgt!! Jeg er sikker på, at det nok skal gå helt fint.

Kh Karen S

1:42 AM  
Anonymous Anonym said...

Hej jeg har valgt at tagge dig. Hvis du går ind på min side kan du se hvad det handler om. Håber du vil være med

1:04 AM  

Send en kommentar

<< Home