onsdag, oktober 10, 2007

Emma med plys


Det går fremad med huen, men jeg vil lige vise et andet hurtigt projekt der er blevet færdigt. Jeg har været ved at strikke et ryst i form tørklæde. Min datter Emma har været model. Jeg synes det er helt utroligt at det strikkede stykke kan trækkes så meget i form. Specielt kan jeg godt lide at hatten altid lige er med, og kan trækkes op udfra det lange halstørklæde. Underligt at det kan give sig så meget...jeg tror jeg vil lave et til mig selv i gråt eller sort. Slå 60 m op på p 10 strik 1 ret, 1 vrang indtil de 3 ngl. er brugt op. Det er da super fjernsynsstrik.

1 Comments:

Blogger Tina Olsen said...

næææ hvor er hun yndig;-))
Den "hue" skal nok blive brugt flittigt på kolde dage - det er jeg da sikker på;-))

12:12 PM  

Send en kommentar

<< Home