søndag, februar 03, 2008

Nyt legetøj



Se lige mit nye "legetøj". Hvem skulle have troet det. For 3 år siden ville jeg have klasket mig på lårene af grin, hvis nogle havde sagt at jeg ønskede mig en bærbar computer. Hvad skulle jeg med en computer... idag bruger jeg den dagligt.

Nu har jeg fået en samt mobilt bredbånd. Det er sørme smart. En lille dims(den hvide til venstre) udgør netforbindelsen, så med den i siden på computeren kan jeg være online overalt. Den kan også sende sms, modtage sms....ja den har sit eget telefonnummer. Jeg kan blive dybt forundret over alt det man kan.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg har haft det på samme måde, men efter at havet fået en for ca. 3 uger siden, kan jeg slet ikke forstå hvorfor jeg ikke har ønsket mig en før. Men at sidde og blogge/surfe i nærheden af resten af familien er da livet :-) God fornøjelse

9:59 AM  
Blogger Kludemutter said...

Hvor er du heldig, den ser super nice ud. Der står også en bærbar meget øverst på min ønskeseddel.
Held og lykke med vidundret.

1:53 AM  
Blogger Tina Olsen said...

Tillykke Gitte...hvor er du bare heldig - jeg er meget misundelig ;-))

4:40 AM  

Send en kommentar

<< Home