fredag, marts 20, 2009

Strik i solen

Solen skinner og det er skønt at sidde på terassen med strikketøjet. Det er desværre ikke blevet til så meget på det sidste. Begge børn har været syge, og et guldbryllup har været undervejs. Derfor halter alting lidt bagefter, men det bliver vel bedre.
Selv billedet her vil drille. Det kan åbenbart kun vende på hovedet...hmm.... godt kaffen bliver i koppen.
Jeg er ved at strikke en uldkjole fra Navia.
Da jeg så den første gang vidste jeg bare, at den måtte jeg strikke, så jeg er kommet i gang.
Nu er de første indtagninger lavet, og de næste 30 cm skal der strikkes rundt i glatstrik. Det er da til at klare i solen.

1 Comments:

Blogger Tine said...

Der er næsten ikke noget bedre end at sidde i forårssolen og strikke!

6:01 AM  

Send en kommentar

<< Home