mandag, februar 02, 2009

Babytøj

Jeg er i gang med at lave babytøj. Jeg elsker det, men mine børn er så små at det er længe siden jeg har kunne lave det til dem.
Jeg er så heldig ,at der skal laves nogle modeller til de " 2 krukker".
Mayflower har samtidig lavet nogle rigtig søde modeller, som gratis kan hentes på deres side under opskrifter forår 2009. Lækre nostalgiske modeller designet af Lene Holme Samsøe. Lige min stil. Jeg er næsten færdig med en tunika/kjole der både strikkes og hækles. Jeg mangler bare lige slidsen i nakken, samt at sætte en knap i bag.
Jeg laver den i deres nye økologiske bomuld.

4 Comments:

Blogger Marianne said...

Hvor er den skøn - jeg glæder mig til at jeg en dag også skal strikke i små størrelser

12:55 AM  
Blogger Helle : said...

Den er bare så sød, den side må jeg lige ind og kigge på ;-)

3:45 AM  
Blogger Tine said...

Hvor er den bare yndig!

8:44 AM  
Blogger lavendel said...

Nej hvor er den sød. Den ser bedre ud her end på deres foto. Jeg har lige fået garnet i butikken, så det er sjovt at se hvad det "kan" - er det mon godt at strikke af? Det føles ret blødt.
mange hilsner

1:36 PM  

Send en kommentar

<< Home