søndag, februar 22, 2009

Pigekjole

Min pigekjole skrider langsomt, men sikkert fremad. Jeg synes godt nok, at jeg har strikket og strikket på den længe uden at komme så langt, men nu kan jeg se afslutningen.
Jeg strikker den i New Zeelandsk uld i råhvid, og strikker den i den største størrelse 2 år. På p 2½. Jeg mangler kun et par centimeter på bærestykket inden jeg skal lave de sidste indtagninger. På en måde er den meget afslappende at strikke, men jeg vil nu godt snart i gang med noget andet. Jeg ved mig mig selv at jeg bliver nødt til at strikke den færdig inden nyt påbegyndes for ellers bliver den vist ikke lige færdig. Den skal nok blive god.

1 Comments:

Blogger Marianne said...

Jeg er sikker på at den bliver uovertruffen. Modellen er ikke mere end fantastisk :-)

9:36 PM  

Send en kommentar

<< Home