onsdag, september 16, 2009

Masai fortsat



Jeg er i gang med at strikke forkanter på min Masai af Høxbroe.

Jeg bøjer mig i beundring. Der er så mange fine detaljer i den opskrift, og de strikkede forkanter er absolut en af de gode. Du samler masker op langs forkanten som normalt, og strikker en række retmasker tilbage. (den lilla række). Herefter s-opslåes 6 masker, og der strikkes ret nedefter, hvor den sidste maske på alle forside pinde strikkes sammen med en lilla fra kanten.

Jeg mangler dog stadig at strikke 1½ ærme, men det skrider stille og roligt fremad.

3 Comments:

Blogger Kludemutter said...

Det var smart ;)
De kan nu noget de strikdesignere.

Du lokkker, den ser bare fantastisk ud.

Yt.

2:56 AM  
Blogger Helle said...

Den er bare rigtig flot.

Har aldrig strikket noget af Høxbros designs, men det får jeg da helt lyst til nu :-)

3:09 AM  
Blogger Marianne said...

Hold op hvor er den smuk..... jeg får helt lyst :-)

12:09 AM  

Send en kommentar

<< Home