torsdag, august 20, 2009

Jeg strikker stadig

Jeg strikker stadig, men får ikke rigtig noget helt færdigt.
Dette projekt er dog mere overskueligt. Emma vil gerne have håndledsvarmere.
Jeg er tidligere blevet foræret de grå med perler på. Meget enkle og varme.
Emma vil også gerne have et par efter denne model, men dog uden perler. Jeg foreslog en lille hæklet blomst, men nej de skal være enkle, og lidt lange.
Jeg har slået 60 m op på p 3½ i tyndt kidmohairgarn. Nu er det bare med at strikke indtil de når rundt om hendes arm...nok 18 cm. Syes sammen med hul til tommel. Det er da til at overskue.
Billedet valgte at stå på hovedet idag. Måske er det varmen.

2 Comments:

Blogger Helle : said...

Ja de unge damer får hurtigt deres egen mening ;-)

5:21 AM  
Blogger Marianne said...

Og de lange håndledsvarmer er hot hos de unge piger :-)

10:56 PM  

Send en kommentar

<< Home