onsdag, november 04, 2009

Færdig Elvira

Emma´s Elvira er blevet færdig. Den passer hende utrolig godt, og er meget velsiddende. Jeg har strikket den i NZ lammeuld i farve petrol på pind nr. 2½. Den vejer ca. 140 g. Emma har godkendt at den ikke kradser, hvilket er væsentlig at tage hensyn til hvis jeg vil strikke til hende.

Billedet er ikke det bedste, men du kan nok få et indtryk af hvordan den sidder på hende.

Opskriften kan varmt anbefales, og er godt beskrevet og rigtig god at strikke efter. Jeg har dog strikket den ca. 5 cm længere, men ellers fulgt opskriften slavisk.

Det bliver ikke den sidste model jeg strikker efter Rasmilla design.

7 Comments:

Blogger Helle : said...

Rigtig rigtig flot til hende, hvor er hun skøn !

1:05 PM  
Blogger Gitte said...

Synes det er et super billede. Skøn model, og kjolen klæder hende super.

1:39 PM  
Blogger Made By Dorthe said...

Den er blevet super flot og farven klæder hende virkelig godt.
Ja Sanne kan bare det der med at skrive letforståelige opskrifter, og jeg er helt solgt til hendes modeller :-)

3:15 PM  
Blogger Lykke said...

Den er godt nok god, måske man skulle overveje at kaste sig over Elvira!

11:30 PM  
Blogger Marianne said...

Hvor er din Elvia skøn og farven klær den smukke Emma helt fantastisk.

11:57 PM  
Blogger Kludemutter said...

Sikke en flot farve du har strikket i. Hvor er de fine begge 2-

Yt

12:54 AM  
Blogger Birthe said...

Den er super flot og en dejlig farve ... jeg har også lige bestilt mønstret :-)

3:32 AM  

Send en kommentar

<< Home