fredag, oktober 16, 2009

Tørklæde til Emil

Det er sjældent jeg strikker noget til Emil på 14. Nu kom han af sig selv, og spurgte om jeg ikke ville lave et stort tørklæde til ham inspireret af et Naviahæfte.
Det er farvestrålende og bredt. 9 forskellige farver i Peruvian Higland.
Udelukkende retstrikning . Det er godt 25 cm i bredden, og skal være pænt over 2,50 meter. Strikkes på p 6.
Tja....hvad skal jeg sige....det er et stykke tid siden jeg har strikket noget lignende, men det er også dejligt med lidt hovedet under armen strik. Jeg er nu nået ca. 1/3, så det er noget der går rimmeligt stærkt. Han vil også have farvestrålende kvaster i enderne.
Emil følger spændt med. Dejligt endelig at kunne strikke noget han glæder sig til at bruge, så Elvira hviler i kurven så længe.

4 Comments:

Blogger Birthe said...

Hej. Ja hvor blir man glad når de kommer af sig selv med strikke ønsker :-)
God weekend

8:38 AM  
Blogger Merete said...

Hvor er det dejligt når de selv kommer og fortæller hvad de gerne vil have. Skønne farver.
Merete

12:34 PM  
Blogger Frida said...

Det bliver spennende at se, hvor flot det kommer til at se ud. Jeg har lige købt mig det hefte fra Navia, og jeg syntes, at der var mange ting i heftet der frister...bl.a. alle de flotte sjælevarmere :) PS. Tag en tur innom www.navia.fo der finder du hele hefte nr 1 helt gratis :)
Med ønske om en rigtig god torsdag :)
Knus
Frida

2:26 AM  
Anonymous Anonym said...

behovet for at se:)

10:12 PM  

Send en kommentar

<< Home