onsdag, november 25, 2009

Julestemning på vej


Julestemningen er ved at indfinde sig. Jeg elsker jul, og det gør specielt min yngste Emma også. Herhjemme kalder vi hende for Gertrud Sand (en af hovedpersonerne i den gamle julekalender "The julekalender" med de Nattergale).
Hun er dog ikke begyndt at hænge pynt op endnu, men at være på bytur med hende kræver megen tid for der er jo nisser/julepynt overalt.
Jeg er færdig med begge ungernes kalender. 48 pakker, og de er alle pakket ind. En advendtskalender er også pakket, og sendt til en veninde. En kalender er købt til manden. Han plejer ikke at få noget, så i år må det vist være tid.
Her på falderebbet blev jeg enig med mig selv om at lave en pakkekalender til en ældre dame jeg kommer hos. Hendes mand er kommet på plejehjem, så julen bliver noget anderledes for hende i år.Det gik nu hurtigt. Jeg havde jo min gode og trofaste hjælper "Gertrud Sand".

1 Comments:

Blogger Marianne said...

Skønt med en Gertrud Sand....minder om min datter. Julen er endnu ikke begyndt i vores rækkehytten, men mon ikke at den indfinder sig den første december....

11:59 PM  

Send en kommentar

<< Home