lørdag, november 07, 2009

Påbegyndt Underslyngel

Jeg er begyndt på Underslyngel af Bente Geil. En nederdel der strikkes rundt i en enkelt mønster i Geilsk uld. Jeg strikker på p 3 i farve 24. Den er noget mørkere i virkeligheden end på billedet her. Lige mørk nok at strikke i. Det havde jeg ikke tænkt på inden jeg valgte farven, men med en god belysning, så skrider det fremad. Farven er utrolig smuk, og mønstret træder da også fint frem. Der er mange masker der skal strikkes, så det kommer til at tage noget tid.
Jeg faldt for modellen efter at have været til foredragsaften med Bente i Horsens arrangeret af Lene, Strikkekunsten. Her har jeg også købt kittet til nederdelen.
En skøn aften med speciel tak til Bente for hendes inspirerende og uhøjtidelige væremåde.

2 Comments:

Blogger fru westerskov said...

Det er en rigtig flot farve. Passer lige til en nederdel. Jeg glæder mig til at se den færdig.

10:17 AM  
Blogger Marianne said...

Sikke en skøn farve du har valgt underslyngen i - det bliver spændende at se den på :-)

1:55 AM  

Send en kommentar

<< Home