torsdag, marts 18, 2010

Lille spejl på væggen der

Min lilla sag jeg fik strikket i vinterferien er i brug. Jeg er meget begejstret for den. Jeg er ikke så god i veste, og kan godt lide noget der ligner en bolero, men som også går pænt ned på ryggen. Denne opfylder begge dele. Foran er den fin og tætsiddende, og bagpå går den pænt ned på ryggen. Fin og enkel, og så kan jeg godt lide at halskanten øverst er strikket på rundpind, så den bliver siddende hvor den skal.
Det er en gratis opskrift fra Mayflower. Jeg har strikket den efter str. S uden ændringer. Den er strikket i dobbelt kidmohair på pind nr. 4.
Jeg tror også den vil være god til sommer over f.eks en kjole.

Jeg nyder efterdøningerne fra i går med Vivian Høxbro.
Dyb respekt for den dame. Hun har et utroligt mod, og har gennem årene kastet sig ud i mange ting. En skøn aften.

10 Comments:

Blogger fru westerskov said...

Den ser vildt lækker ud din bolero/vest.

5:23 AM  
Blogger Helle : said...

Hej Gitte ja tak for i går , det var en super aften.

Du ser rigtig godt ud i den vest !

5:58 AM  
Blogger Sigrid S. Eriksen said...

Hvor er det bare en sød lille lilla sag du der har strikket.

8:49 AM  
Blogger Gitte said...

Den er rigtig smart! Lilla er lige min farve ;-)

10:11 AM  
Blogger Kludemutter said...

Den ser også rigtig god ud, sød mædel ;)

Yt

11:23 AM  
Anonymous Bibbi said...

Rigtig fin bolero! Den opskrift må jeg lige tjekke ud :o)

2:28 PM  
Blogger Irene said...

En fin bolero du der har lavet. Den sidder rigtig godt på dig.

11:35 PM  
Blogger Tineke said...

Hvor ér den bare supersød, den vest. Og sikke en smuk farve du har strikket den i. Jeg kan også godt lide at halsen slutter lidt højt, for mange modeller er lige ved at falde af skuldrene, synes jeg.

Vivian H. ér bare en oplevelse, jeg var til workshop med hende på Fanø i efteråret, stort respekt for hende.

12:40 AM  
Anonymous Anonym said...

Hej Gitte

Hvor er den blevet sød, super flot farve du har valgt.

Hilsen Aino

7:59 AM  
Blogger Karina said...

Meget, meget fin og lækker!

7:10 AM  

Send en kommentar

<< Home