mandag, februar 22, 2010

Hverdag igen



En skøn ferie er ovre. Det har været den mest afslappende ferie vi længe har haft. Masser af sne i det Nordjyske. Så meget at ungerne var sikre på , at vi måtte tage nogle ekstra overnatninger. Med lidt graven, skubben og tungen lige i munden kom vi da hjem.Ellers er tiden gået med spil, læsning og fælleshygge. Ingen computer, telefon heller ikke for der var ikke dækning på min, samt minimalt tvforbrug. I stedet har jeg fået strikket en masse.

Jeg har fået et tørklæde færdigt i Diva. Mangler lige at skylle det op. Ligeledes er jeg blevet færdig med en bolero sag fra Mayflower. Den er blevet vild god. Billede følger senere. Farverne er ikke gode for boleroen er faktisk lilla i virkeligheden.

Min kjole blev ikke færdig, idet jeg mangler garn. Jeg skal åbenbart bruge mere end der står i opskriften, og mangler vel ½ ngl. Jeg må på jagt ellers må den blive med korte ærmer.

Jeg har også fået læst min bog "Hypnotisøren". En god bog der dog ikke helt er på niveau med Stig Larson, som den ellers er blevet udråbt til. Den har et godt plot med mange overraskende detaljer og retninger, men jeg synes den mangler en dybere personskildring. Her kunne den godt gå med i dybden, men smag og behag er jo forskelligt. Jeg vil dog godt anbefale den til andre for den fænger.

Nu starter hverdagen igen, men det er også ok.