fredag, februar 12, 2010

Ferie....ferie....ferie



Jeg glæder mig vildt. Snart er det ferie, og vi skal alle afsted. Afsted til 6 dage i Rødhusklit. Kan det blive bedre. Bare sove længe, gå tur ved vandet, få strikket og startet på en bog. Ungerne skal bade til de bliver "rynkede".

Vi trænger. Jeg har været halvdårlig med ondt i halsen/kroppen i snart en uge. Emil et par dage, Emma for lidt tid siden.

Alle glæder sig. God ferie til dig, hvis du er så heldig.

Jeg må hellere få set på strikkeprojekterne. Jeg skulle jo nødig mangle. Jeg er ved at strikke en kjole, vil gerne prøve at lave noget i mit nye garn Diva. Har set mig lun på en strikket jakke...ideer til projekter mangler ikke. Det er nok nærmere prioriteringen der skal arbejdes med. Samtidig vil jeg i gang med at læse "Hypnotisøren", så det ender som nok med at tiden bliver brugt på at læse. Jeg ved med mig selv at, er bogen god bliver jeg grebet og har svært ved at ligge den fra mig igen.

1 Comments:

Blogger fru westerskov said...

Rigtig god ferie, med eller uden strikkepinde ;)

5:17 AM  

Send en kommentar

<< Home