søndag, maj 23, 2010

Snowdrop


Jeg strikker stadig. Den grå vest er færdig, men mangler lige en vask og en knap.
Jeg er gået i gang med en Helga Isager kjole Snowdrop.
Den var ellers lige ved at ryge i kurven inden jeg var kommet for godt i gang.
Jeg ville egentlig strikke den i NZ lammeuld kombineret med Indiecita alpaca, men det blev for tykt og vamset efter min smag, så i stedet trævlede jeg op, og strikker den i NZ lammeuld og noget tyndt mercericeret fra skabet.Ærmegabet sidder meget oppe under armen, og jeg har i stedet valgt at strikke nogle pinde på hver del inden de samles og strikkes samlet resten af arbejdet.Hmmm....bemærk endnu en optrævling, men nu tror jeg på projektet og strikker videre.
Det bliver nu ikke i disse dage, hvor timerne tilbringes udendørs i det gode vejr. Vi rydder op, og omlægger fliser til en mindre terasse.
Håber du har tid til at nyde det gode vejr.

4 Comments:

Anonymous Bibbi said...

Jo tak, jeg nyder bestemt vejret! Det betyder osse at mine strikkeprojekter ligger stille for tiden. Angora, mohair og uld virker ikke så dragende i 28 graders varme ;o)
Din "lille sorte" blir vist rigtig fin - spændt på at se resultatet :o)

10:40 AM  
Blogger Lykke said...

den kjole ser sørme lovende ud, glæder mig til at se den færdig!

2:36 PM  
Blogger Helle : said...

Din kjole/tunika ser rigtig lovende ud !

2:37 PM  
Blogger violykke said...

Hej kik forbi mig, jeg har givet dig en award :0)

8:43 AM  

Send en kommentar

<< Home