mandag, april 12, 2010

Strikker stadig

Jeg strikker da stadig, selv om det er lidt længe siden jeg har været her.
Jeg er ved at lægge sidste hånd på en poncho fra et hæfte i Hendes Verden...jeg tror det var sidste år..
Den strikkes i Faerytale . Her ser den lyseblå ud, men det er farve 704 let petrolgrøn/forårsgrøn.Mønstret har været lidt tungt at strikke, idet de mange pinde er forskellige og mønstret gentages 5 gange. Jeg blev ikke klogere fra gang til gang, og måtte kopiere, og strege hver enkelt mønsterpind ud. Nu mangler jeg kun en snor til halsen, og vælger at lave den på strikkelise.
Ellers må jeg sige ,at jeg nyder det gode vejr. Det er da kun til at komme i godt humør af.

2 Comments:

Blogger Helle : said...

Det er da bare så sommerligt et arbejde, super flot strikket !

2:42 PM  
Anonymous Bibbi said...

Flot, flot mønster - ser virkelig spændende ud! :o)

12:53 PM  

Send en kommentar

<< Home