søndag, februar 18, 2007

Ferien snart ovre


En dejlig afslappet ferie er næsten forbi. Vi har alle nydt en tur i badeland. Selv om herren i huset blev syg lige inden vi skulle afsted, og måtte ligge på sofaen de første par dage med feber. Vi andre fik så badet meeeggget. Ungerne nød det.. og ja det kan godt lade sig gøre at strikke i et badeland. Jeg var godt nok den eneste.
Min jakke skrider fint fremad. Jeg er ved at strikke hætten, og mangler så at sy tingene sammen, samt hæfte nogle tråde.

1 Comments:

Blogger nettie said...

Hej!
Godt at læse at du også strikker i badeland. Så er vi da mindst 2 nu. Jeg gjorde det samme sidste år, da vi var afsted, men mine unger er heldigvis ligeglade, selvom de andre kigger lidt....
Dejligt at alle kan bruge tiden som man helst vil, også i badeland ;o)
kh
nettie
Padborg

2:37 PM  

Send en kommentar

<< Home