tirsdag, april 24, 2007

Slå om


Jeg kom lige til at købe slå-om fra design-club. Ja nu har jeg jo ikke selv meget garn i forvejen... historien er den at jeg, i lørdags, var på besøg i Lene´s nye strikkebutik Strikkekunsten..
Hun har lige åbnet sin butik i Horsens, og jeg ville selvfølgelig støtte hende. Butikken er klart et besøg værd.
Jeg har været forelsket i slå-om siden jeg så den , og den var derfor et oplagt valg. Jeg strikker den som vest i farven turkis/petrol. En meget smuk farve. Garnet er meget lækkert, men også meget tyndt. Rib.. p2½....tålmodighed. Sjalet det ligger stille i kurven.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det mønster ser altså utroligt spennende ud...og det er en meget lækker farve, som du har valgt. Glæder mig at se, hvordan det går :)

1:02 AM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Den er smuk.... *suk*! Jeg tror jeg har det som dig, ganske forelsket (nu mangler jeg bare en god undskyldning).

God fornøjelse
Kh Karen S

2:48 AM  
Anonymous Anonym said...

Hvor sjovt, jeg er lige blevet færdig med Slå Om i den farve - meget, meget smuk farve!
:-) Britt

3:16 AM  

Send en kommentar

<< Home