mandag, marts 26, 2007

Skønne tasker

Puha.... mulighederne er mange med internettet. Før var jeg ikke vild med at bruge Dankort på nettet, og handle i udlandet.... ak ja det er jeg så ovre. Jeg måtte bare have disse mønstre på de skønne Noni tasker. Jeg havde egentlig bestilt 3, men den ene var i restordre og kommer senere. Jeg er ikke specielt god til engelske opskrifter, men en dag skal jeg bare i gang.
Sikke farver og anderledes blomster.
Divaen skrider frem. Jeg troede egentlig at jeg var ved at være færdig, men efter løseligt at have prøvet det ene færdige ærme på trøjen har jeg besluttet mig for at lave ærmerne 2-3 cm længere. Må hellere få trævlet op, og komme igang .

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lækre tasker :) Du skal ikke være bange for at prøve engelske opskrifter. Når du først at prøvet en engelskt opskrift, så åbner en helt ny verden sig :D

1:04 AM  
Anonymous Anonym said...

Øj, hvor lækre tasker, hvilke farver. Det bliver spændende.

5:39 AM  

Send en kommentar

<< Home