tirsdag, april 10, 2007

Jeg er forelsket




Jeg har idag fået den skøøøønneste bog ind af døren. Aldrig har jeg set så mange og skønne sjaler samlet i en bog. Den er på ca. 200 sider. Alle med de flotteste billeder fra herregårde mm. Når du åbner bogen og ser den første model så må den strikkes.... næste side ..ih ... åh.. den må også strikkes, og sådan fortsætter den. Jeg har købt den hos Saxo til ca. 230 kr incl porto. Billig synes jeg egentlig. Jeg så den hos Joan, og efter et syn og en kop kaffe gik jeg hjem. Fandt Dankortet frem, og bestilt var den. Det bliver en "drømmebog" fremover. Dvs. jeg kommer nok til at drømme om flere modeller end jeg får strikket. Den er på engelsk, men med gode forklaringer bagerst. Både i tekst og billeder.


6 Comments:

Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Det kan jeg godt forstå... det er jeg også, men holder stand lidt endnu... tror nemlig det er uklogt at købe den skønne bog, mens man har garnindkøbsstop ;-)

Kh og gode drømme
Karen S

5:31 AM  
Anonymous Anonym said...

Du har fuldstændig ret, sikke flotte sjaler...ak ja...de ville være smukke til forårets og sommerens fester.
Kh. Bebiane

1:22 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg må lige kigge engang når vi ses, men det ser ud som om jeg må eje den. Skønne ser de ud de billeder du har lagt ind.

8:18 AM  
Anonymous Anonym said...

Jeg er også forelsket i min :o) Men jeg er stadig lidt nervøs for at kaste mig over lace...er ikke sikker på jeg kan finde ud af det ;o)

Hilsen
Randi

1:02 PM  
Blogger Pia said...

Ja den bog er jeg bestemt også forelsket i. Den kommer også på hylden inden længe....


Kh. Pia c

8:28 AM  
Blogger Dorte said...

Hold da op - det store røde sjal er da absolut fantastisk !!

Kh Dorte

5:54 AM  

Send en kommentar

<< Home