torsdag, marts 29, 2007

Diva i Diva





Divaen er endelig blevet færdig. Jeg er godt tilfreds med resultatet. Den vil bare falde lidt ud over skuldrene, men jeg vil sætte elastik i skuldersømmen, det tror jeg vil hjælpe.

Den har været vild sjov at strikke, og det er ikke sidste gang jeg skal strikke en HF-model.

Modellen her er strikket i shetlandsuld
Forbrug: 400 g bundfarve( havde kun 20 cm tilbage) og ca. 80 g effektfarve. Jeg har strikket den i str. S med lidt længere ærmer.

Solen skinner , og jeg vil ud og nyde den, samt spekulere på næste projekt.

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

den blev jättesnygg o du passar bra i den

4:42 AM  
Blogger Vivi Aggergaard said...

Den er superflot til dig.. tillykke med den...
Hilsen fra Vivi

5:02 AM  
Blogger Rikke said...

Flot!
Jeg mangler lige et ærme på min Diva, så er den også klar til at blive luftet. :)
Jeg var bange for at den blev for kort (har strikket den i samme størrelse som du), men jeg kan se, at den er ligeså kort på dig - så det er nok bare meningen... :)

6:25 AM  
Blogger Dorthe said...

Ja diva's er I helt sikkert. lækker trøje som klæder dig meget. dejligt at få lavet noget der bare er perfekt og som har været en stor nydelse undervejs.

7:23 AM  
Blogger garnnyderen said...

Jeg var også bange for at den var for kort, men jeg kan mærke at den også bliver længere ved brug, så den kommer til at passe. Dvs den bliver lidt længere end på billedet.

7:27 AM  
Anonymous Anonym said...

Den er flot til dig! Hvor herligt , at den var dejlig at strikke og ,at den er blevet så fin.

7:44 AM  
Blogger Lene Sophie said...

Hvor er den bare flot, den må vist på min "to do" liste...

10:06 AM  
Anonymous Anonym said...

Flot!! Og klæder dig fantastisk!
:-) Britt

11:02 AM  
Blogger nettie said...

Tilslutter mig lovprisningskoret. Den er blevet rigtig flot og du er godtnok hurtig med pindene.
Stort tillykke med den
nettie

12:11 PM  
Anonymous Anonym said...

Tak for billederne, din Diva er så flot, den klær dig godt.
Kh. Bebiane

12:11 PM  
Anonymous Anonym said...

Hvor er den blevet flot....den klæder dig fantastisk godt!

Glæder mig til min bliver færdig:-)

11:56 AM  

Send en kommentar

<< Home