torsdag, april 26, 2007

Sy i solskin




At sy i solskin kan godt lade sig gøre I eftermiddag blev symaskinen slæbt ud på terrassen. De ikke helt færdige ting påbegyndt i påsken er nu blevet gjort færdige...nogle af dem. Jeg har så mange planer, men er godt tilfreds med at jeg nu har fået syet nogle ting til Emma. Jeg blev meget inspireret af bogen "Sy og strik børnetøj 4-10 år" fra Politiken.
Ligeledes blev en hæklet blonde, og et orkeret arbejde brugt. Det er lavet af Emma´s oldemor. En sjov ting synes jeg at bruge det til tøj i stedet for at gemme det i poser. Farmor ville egentlig have smidt det ud. Jeg må ud i solen igen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Godt at du fik det reddet, Gitte. Jeg fatter ikke, at folk kan finde på at smide den slags ud. Og slet ikke en kvinde. Det er sådan noget mænd kunne finde på. Uden at blinke. :-)
Og det ser jo så fint ud på tøjet. Rigtigt fint!

Jette i Thyborøn, som håber at kunne få symaskinen ud i løbet af næste uge. Hvor det jo vist skulle blive fint vejr.

1:05 AM  

Send en kommentar

<< Home