søndag, maj 06, 2007

Slå om skrider fremad


Jeg strikker løs på slå-om. Strikker løs på p 2½ med tyndt garn.... hmm jeg ved ikke lige... den skal nok blive god, men den fanger ikke helt at strikke. Jeg synes den er lidt kedelig, men fortsætter og må ikke starte på andet før den er færdig ellers kunne den nemt komme til at ligge i en kurv et stykke tid. Modellen virker gennemtænkt, og garnet lækkert, men utrolig tyndt. Lidt for tyndt efter min smag. Jeg glæder mig til den bliver færdig for jeg tror at den bliver rigtig flot.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Go on, Gitte! Den bliver skøn (du kan se den færdig på min blog (GrenDesign). Jeg er nu enig med dig - garnet er lige lovlig tyndt til den model.
:-) Britt

1:48 PM  
Blogger Githa said...

Den bliver flot.
Jeg er som dig rimelig usikker på garnet.
Håber bare det arter sig ved vask :-)
Githa

1:07 AM  
Blogger Hygge-Strik said...

Hej Gitte
Jeg står og hepper på dig, få den endelig færdig, det ville være synd, hvis den kommer til, at samle støv i kurven. Jeg kan godt forstå, at det er hårdt med pind 2½.
Kh. Bebiane

12:28 PM  
Blogger Unknown said...

Den blir rigtig flot Gitte.. Så hold modet oppe og få den gjort færdig:-) Siger jeg som hader at strikke på små pinde, men alligevel har strikket miyake, i gang med livstykketrøje og har slå om til at vente!! Men det er nogle skønne ting når de er færdige, og så glemmer man hurtig, ikke?
Kh Gitte

11:57 PM  
Anonymous Anonym said...

Meget flot vest. Hvor kan man få opskriften?

2:33 PM  

Send en kommentar

<< Home