torsdag, februar 07, 2008

Jubi...snart ferie


Jeg glæder mig vildt. Snart venter en hel uge med ren afslapning. Vi tager på en ferie til Fåborg, hvor vi har lejet en lejlighed (Danland) med udsigt ud over vandet. Ingen planer, ingen vasketøj, oprydning....
Jeg har gemt min fødselsdagsgave bogen "Drageløberen", som skal med på ferien.
Nyt strikketøj skal der også med. Jeg vil gå i gang med en trøje i shetlandsuld. Ungerne glæder sig mest til at skulle bade. Vi har været der før, så de kender stedet.
Håber du også har mulighed for lidt ferie.

7 Comments:

Blogger Fríða said...

hm, heroppe har vi ikke noget der hedder vinterferie. tröjen ser spændende ud, og bogen kan jeg kun anbefale, så God Ferie!
kh.fra Island
Frida

3:13 PM  
Blogger Dorte Lyager said...

Hvor se den lækker ud, den trøje. Rigtig god ferie....

9:49 PM  
Blogger Kludemutter said...

Det lydder til at blive en dejlig ferie. Jeg mødte min mand i Fåborg ;) Vi har en der har ferie i uge 7 og en i uge 8, så det bliver en lang ferie her i huset.

12:54 AM  
Blogger Faster´s corner said...

Glæd dig til Drageløberen - den er bare god! Jeg blev færdig med den som lydbog for et par dage siden og er nu igang med efterfølgeren "Under en strålende sol" den tegner også godt.

God tur til Fåborg - der er så hyggeligt!

Hilsen Krista.

7:18 AM  
Blogger Tina Olsen said...

Hej Gitte..
Rigtig go tur til jer;-))
Jeg er sikker på i kommer friske hjem igen!!
Og glæd dig til drageløberen - den er fantastisk men barsk..

1:08 AM  
Blogger Hygge-Strik said...

Rigtig god ferie, bare det var mig, jeg holder så meget af det Fynske. Spændende strikketøj du skal have med.
Kh. Bebiane

11:02 AM  
Blogger Karina said...

Åhh...ferien her er ved at være billigt til salg fordi vi holder det i uge 7. Lyder som en supergod måde at holde ferié på med udsigt og det hele. Bogen skal du nok få læst - den læser næsten sig selv.
God ferie!!

1:12 PM  

Send en kommentar

<< Home