fredag, januar 09, 2009

Hyggetrøjen


Der er dømt hygge. Min grønne trøje er færdig, og det er en rigtig hyggemodel. Tyk og vamset.
Den er strikket i Donegal silk ca. 400 g.
Jeg har strikket den efter en opskrift fra Garnstudio, og den er strikket efter opskriften i str. S. Dog har jeg forlænget ærmerne ca. 12 cm. Underligt...jeg har lange arme, men alligevel. Strikkede jeg efter ærmemål stoppede de inden albuebøjning. Nu går de midt på underarmen.
Jeg synes de smukke keramikknapper lige fuldender trøjen, og giver den lidt ekstra klasse. Det bliver ikke sidste gang jeg vil købe den slags knapper.

9 Comments:

Blogger Kludemutter said...

Dejlig cardigan du har strikket, sød farve.
yt.

11:22 AM  
Blogger Karen S, Lykkefanten said...

Den er smuk, din hyggetrøje, og du har helt ret i at smukke knapper ofte sætter prikken over i'et ;)
Kh Karen S

1:22 PM  
Blogger Helle : said...

Hej Gitte det er bare en skøn trøje og hvor er den blevet flot med de knapper.

1:44 PM  
Anonymous Anonym said...

Den er meget fin - den model havde jeg slet ikke opdaget.
Og ja, med smukke knapper bliver den bare liiiige ekstra fin.
:-) Britt

12:38 AM  
Blogger Strikkeheksen said...

Helt enig, skøn trøje og fine knapper :-)

1:57 AM  
Blogger Merete said...

Sikke en super flot trøje. Kan godt forstå, at du synes det er en rigtig hygge trøje. Cool farve
Merete

6:00 AM  
Blogger Tine said...

Den er vel nok dejlig.
Lige til at putte sig i en kold vinterdag :-)

1:48 AM  
Blogger Hygge-Strik said...

Den er så flot og sikke en farve, jeg er vild med den.
Kh. Bebiane

9:39 AM  
Blogger Marianne said...

Hvor er den flot og "klassisk" den kan jo bruges til alt...

1:03 PM  

Send en kommentar

<< Home