mandag, marts 23, 2009

En skøn weekend

En skøn weekend er omme. Det har været en meget spændende og hyggelig oplevelse.
Jeg har været på filtekursus i Kerteminde sammen med en god veninde fra min studietid på Ergoterapeutkolen i Odense. Vi ses stadig, og det har været skønt at være sammen på kursus samt at dele værelse på landet. Vi tog oplevelsen med overnatning og det hele.
Jeg har aldrig filtet før, og blev begejstret. Jeg viser stolt mit første projekt. Et tørklæde. Det er knap så rødt i virkeligheden. Om jeg kommer til at filte ...måske. Jeg har i dag arbejdet lidt videre herhjemme med at par hjemmesko. Det er nu blevet knap så vellykket.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tak for en dejlig weekend med filt, pizza og Barnaby!
Flot tørklæde,- også på billedet! Jeg har haft mit grønne silke-tørklæde på i dag, har fået mange rosende ord og stor interesse.. Vi snakkes ved. Knus Lisbeth

8:43 AM  
Blogger Tine said...

Hvor er det smukt.

Du må lave nogle flere :-)

11:28 AM  
Blogger Kludemutter said...

Flot første forsøg, det kan du med stolthed smykke din hals med.
Yt.

12:42 AM  

Send en kommentar

<< Home