mandag, april 06, 2009

Sort kjole

Min sorte kjole skrider fremad. Jeg er færdig med at strikke selve kjolen. Nu mangler jeg lidt hæften ender, og at brodere mønster på det ene ærme og bag på ryggen. Ligeledes at strikke et stykke mønsterstrik til betræk til 2 store knapper.
Alt det der gør at kjolen blive lige i øjet. Jeg har prøvet den, og er godt tilfreds. Den ser gennemsigtig ud i bærestykket, men det skyldes vist det hvide på ginen. Jeg overvejer at anskaffe en sort underkjole. Det tror jeg vil blive rigtigt godt, og give kjolen et endnu bedre fald.
Jeg burde lave den færdig, men er lige startet på en vest til Emma. Solen skinner og det er skønt at sidde på terassen, og strikke. Ikke montere....
En lang påskeferie venter. Hvor er det skønt.

4 Comments:

Blogger Tine said...

Hvor ser den fin ud.
Glæder mig til at se den helt færdig, med dig indeni :-)

Rigtig god påske.

1:47 PM  
Blogger Tris said...

Wauw - hvor er den flot. Glæder mig til at se den helt færdig.... og på en levende model :o)

1:24 AM  
Blogger Marianne said...

Hvor er den skøn - din sorte sag :-)

6:55 AM  
Blogger Unknown said...

Vildt flot kjole. Og med en sort underkjole bliver den super elegant.

10:00 AM  

Send en kommentar

<< Home