fredag, juli 03, 2009

Varm strikning

Det går fremad med min trøje, men langsomt. Den er nu samlet, og der skal strikkes raglanbærestykke.
Jeg plejer ellers altid at sige , at jeg kan strikke med uldgarn i bikini, men det har alligevel været for varmt de sidste par dage.
Jeg har i stedet fået læst en krimi, og ikke mindst nydt det gode vejr.
Ungerne er taget afsted til Tunesien sammen med farfar og farmor, og det kan godt mærkes.
Her er så stille og roligt, og det nyder jeg enormt. Ikke at jeg ikke glæder mig til at de kommer hjem igen, men jeg ved jo at de også nyder det. Med masser af vand og god mad. Mine børn er meget madglade, og elsker at prøve nyt, så de nyder et hotelophold med all-inclusive.
Jeg vil ud i solen igen, og nyde min bog.

1 Comments:

Blogger Helle : said...

Dejligt med børn som vil prøve lidt af det hele !

Nyd det mens de er væk, det er ny energi til de kommer hjem med alle deres indtryk!

Tak for god service med min Knit-pro pind !!

8:51 AM  

Send en kommentar

<< Home