søndag, november 29, 2009

1. søndag i advent


1. søndag i advent er begyndt. Vi tusser stadig rundt i nattøj. En dejlig afslappende start på dagen.
Vi har besluttet at inden det første lys tændes tager vi til det lokale julemarked, og bagefter hjem og får æbleskiver og for mit vedkommende gløg. Jeg er den eneste voksne i huset der elsker det, men pyt gløg det skal jeg have. Brugsens julegløg med rom...den kan anbefales.
Kransen har Emma og jeg lavet. Emma synes den er endnu smukkere end sidste år.
Andre vil måske tænke sit, men her i huset er det børnene der laver dekorationerne, og de elsker det. Emil har lavet kalenderlyset.
I flere år havde vi nogle ret lave og bredde dekorationer, men ungerne er blevet mere kritiske, og dekorationerne bliver kun pænere for hver år. Øvelse gør mester.

1 Comments:

Blogger Hygge-Strik said...

Jeg syntes det er en smukt adventskrans, de skal ikke være så perfekte. jeg er ikke selv til designerjul.

9:57 AM  

Send en kommentar

<< Home