torsdag, december 17, 2009

Emma skovler sne

Emma er gået i gang med at skovle sne. Der er sørme meget sne overalt.
Jeg elsker sne, men det er upraktisk når der skal køres bil.
Emil fik fri fra skole i dag pga. vejret, så vi tog bussen ned til byen og fik købt lidt julegaver.
Emma tager sig af den hårde del ellers kommer min bil vist ikke ud af garagen.
Der er ild i brændeovnen, og lidt kaffe skal laves, så er det tid til hygge. Jeg elsker især snevejr indefra stuen med fødderne oppe.
Godt jeg har folk til det hårde arbejde.......lad os nu se hvor længe det holder. Jeg regner med selv at få skovlen i hånden senere når en "sneengel" skal laves eller en sneboldkamp melder sig.

1 Comments:

Blogger Kludemutter said...

Ja, det er dejligt med alt det sne ;)
Meen også en smule besværligt,pyt det er jo ikke hverdag vi skal ud med sneskovlen.

Yt

12:25 AM  

Send en kommentar

<< Home