tirsdag, december 29, 2009

Kreativ



Julepynten er fjernet, og der ryddes op. Huset ser pludseligt så bart ud, men samtidig også mere roligt ud. I år har jeg nydt pynten rigtig meget, og var egentlig ikke træt af den endnu, men væk skal den inden nytår.

Om det er oprydningen der har frigivet energi det ved jeg ikke, men jeg har fået lavet flere småting. Fået syet knapper i en strikket trøje til Emma. Den er nu vasket, og er ved at tørre. Nogle ender færdighæftet på et tørklæde, og ikke mindst ....jeg er begyndt at sy igen.

Jeg har ikke nytårsfortsæt som sådan, men jeg vil gerne sy noget mere i det nye år. Det er blevet til alt for lidt i dette år. Jeg har mange planer, mønstre er indkøbt, men det er blevet ved det. Jeg bliver meget inspireret af de mange blogs, og her får mange syet en masse.

Nu er jeg i gang. Jeg har fået lavet en vest til Emma efter et mønster fra Stof 2000 (deres egen mønsterserie). Kantebånd er håndsyet på bagsiden, og nu mangler jeg bare at få placeret lukningen. Silkebånd så der kan bindes en sløjfe. Jeg er tændt. Håber bare det holder i det nye år.

1 Comments:

Blogger Marianne said...

Velkommen i syklubben. Jeg har også fundet maskine, stof og mønstre frem. I juledagene fik jeg syet nogle puder til sofaen og hyggede mig med det.... Glæder mig til at se om du får hul på sybylden. Samtidig vil jeg ønske dig og din familie et godt og lykkebringende Nytår.

1:04 AM  

Send en kommentar

<< Home