mandag, januar 18, 2010

Alma

Alma har egentlig været i gang siden juleferien. Jeg har bare ikke rigtig fået strikket på hende.
Samtidig var min plan at strikke mønstret i lime, men efter nogle pinde så det for gnidret ud uden kontrast. Derfor blev det trævlet op, og en koksgrå kom ind i stedet.
I aftes så jeg Da Vinchi mysteriet, da fik jeg strikket en masse på Alma, så hun nu snart er færdig.
Jeg har lige prøvet hende på, og jeg tror hun bliver god.
Ikke for stor, men alligevel heller ikke for tætsiddende.
I aften skal de sidste halspinde strikkes. Det er jo nu hun skal bruges.

3 Comments:

Blogger Fríða said...

hej Gitte! den ser spændende (Alma), findes den opskrift i en bog fra Istex eller er det en lös opskrift? jeg har aldrig set den för og er meget interesseret, den må da findes herhjemme.
kh.fra Island
Frida

7:54 AM  
Blogger garnnyderen said...

Hej Frida

Opskriften er fra Håndarbejdets Fremme. Designet af Dyveke, så det er nok en dansk opskrift.

7:57 AM  
Blogger Helle : said...

Hvor ser den spændende ud den Alma !

7:03 AM  

Send en kommentar

<< Home