fredag, juni 18, 2010

Der strikkes stadig


Tingene er ved at blive normaliseret igen. Emil er nu på højkant, var i narkose og fik drænet fjernet, men det var hurtigt overstået, og han blev hurtig frisk igen.
Han er startet i skole igen, og var væk i næsten 14 dage, så han ligefrem savnede skolen og lektierne....
I dag kom han hjem og præsenterede resultatet fra terminsprøven i dansk ( han går i 8. klasse). Et flot 12 tal så han var enorm stolt, og det med rette.
Jeg får da strikket, men ikke rigtigt taget billeder. Det må komme.
Lige nu er jeg ved at strikke en babytrøje. Et lille pligtprojekt der skal bruges til udstilling, men det er nu også helt sjovt for jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har strikket babytøj.
Ser ellers frem til en solrig weekend, men den lader til at lade vente på sig. Jeg må vist sidde inde og strikke.