torsdag, september 09, 2010

Færdig konkylie


Min konkylie af Hanne Falkenberg er færdig.
Hvad skal jeg lige men om den.....den har været sjov at strikke. Sidder egentlig ok rundt om halsen, men bliver den brugt.....hm...det tror jeg ikke, hvis det var til mig selv.
Jeg vælger nu alligevel at putte den i kassen med pakkekalendergaver.
Jeg har strikket den i dobbelt shetlandsuld, og har brugt små 70 g. Jeg har strikket en ekstra kile ift. opskriften, idet den sad ret stramt om halsen, hvilket jeg ikke tror holder i længden når vi taler shetlandsuld.
Mht. lukning foreslår Falkenberg velcro, men jeg vil nu sy en stor trykknap på i stedet.

1 Comments:

Blogger Miranne said...

Så flott!
Skulle gjerne visst hvor du fant det mønsteret. Genialt! Finner ingen strikkepakker med "konkylie".

6:22 AM  

Send en kommentar

<< Home