mandag, august 16, 2010

Strikker stadig


Jeg strikker stadig, men det er ikke blevet til så megen dokumentation. Det må komme senere.
Her i weekenden gik jeg i gang med en cape fra Gepard. En sag jeg har set an flere gange. Jeg tror det er en model der er delte meninger om. Enten at den er gyselig eller sej på den sjove måde.
Jeg er vild med den, og er gået i gang.
Jeg har valgt en mørkere grøn, og det tror jeg bliver helt fint. Den har indtil nu været hurtig at strikke. Normalt er jeg ikke vild med at strikke i det helt tynde mohairgarn, men det har ligesom bare kørt derudaf.
I opskriften står der at jeg skal bruge 3 ngl., og jeg tror jeg kommer til at mangle garn. Shit...jeg har nemlig kun de 3 ngl. Jeg må strikke videre, og så se an. Jeg kan jo ikke ændre noget nu, og trævle op det gør jeg simpelt hen ikke i det garn.
Ellers går tiden med Emil.
Før sommer var han jo indlagt med betændelse i hovedet, og det blev aftalt med lægen at han skulle testes for allergi. Javel så, og det har han. Husstøvmiddeallergi. Noget vi altid har jokket med ikke må forekomme her hos os, idet vi har et ret afslappet forhold til rengørring. Ikke at vi lever i skidt, men tager tingene som de kommer, og nogle gange må rengørring vige for mere spændende opgaver.
Det skal nu til at være anderledes.
Emil er gået i gang med astmamedicin, og vi må alle støtte op om resten.

1 Comments:

Blogger Lykke said...

Uh, jeg er vild med modellen. Jeg har aet sidden i bogen mange gange ;-) Glæder mig til at se dit resultat, kan være det er lige det der skal til for at få mig i gang!

5:44 AM  

Send en kommentar

<< Home